Advertising today / Warren Berger.
Tipo de material: TextoEditor: London : Phaidon, 2001Descripción: 512 páginas : ilustraciones (algunas a color)Tipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0714843873
- 659.1 B496a 2001
Contenidos:
Introduction : why advertising matters, honestly -- When ads got smart -- A new visual language emerges -- The cinematic new wave of commercials -- Nike and the postmodern ad revolution -- The rise of ´oddvertising´ -- Pushing the limits -- The faces of advertising -- Advertising as an agent of social change -- The new commandments -- Dreams of cream -- The new global hot spots -- Guerilla advertising : taking it to the streets -- The next wave.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 659.1 B496a 2001 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409001976111 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Incluye bibliografía (p. 494-499)
Introduction : why advertising matters, honestly -- When ads got smart -- A new visual language emerges -- The cinematic new wave of commercials -- Nike and the postmodern ad revolution -- The rise of ´oddvertising´ -- Pushing the limits -- The faces of advertising -- Advertising as an agent of social change -- The new commandments -- Dreams of cream -- The new global hot spots -- Guerilla advertising : taking it to the streets -- The next wave.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.