ADHD in the schools : assessment and intervention strategies / George J. DuPaul, Gary Stoner ; foreword by Russell A. Barkley.
Tipo de material: TextoSeries The Guilford school practitioner seriesEditor: New York : Guilford Press, c2003Edición: 2nd edDescripción: xix, 330 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 1572308621
- 371.93 D931a 2003
Contenidos:
Overview of ADHD -- Assessment of ADHD in school settings -- ADHD and learning difficulties : what is the connection? -- Early screening, identification, and intervention -- School-based intervention strategies -- Medication therapy -- Adjunctive interventions for ADHD -- Communication with parents, professionals, and students -- Conclusions and future directions.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 371.93 D931a 2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409001760838 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Incluye bibliografía (p. 281-321)
Overview of ADHD -- Assessment of ADHD in school settings -- ADHD and learning difficulties : what is the connection? -- Early screening, identification, and intervention -- School-based intervention strategies -- Medication therapy -- Adjunctive interventions for ADHD -- Communication with parents, professionals, and students -- Conclusions and future directions.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.