Brand new China : advertising, media, and commercial culture / Jing Wang.
Tipo de material: TextoEditor: Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2008Descripción: xiii, 411 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0674026802
- 9780674026803
- 659.10951 W246b 2008
Contenidos:
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 659.10951 W246b 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002580938 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
659.10820973 S624a 2009 Ad women : how they impact what we need, want, and buy / | 659.10924 H794m 1995 Mi vida en la publicidad y publicidad científica / | 659.1095 A311h 2002 How Asia advertises : the most successful campaigns in Asia-Pacific and the marketing strategies behind them / | 659.10951 W246b 2008 Brand new China : advertising, media, and commercial culture / | 659.10973 F386t 1996 Televisión subliminal : socialización mediante comunicaciones inadvertidas / | 659.10973 M178 2000 Mad Ave : award-winning advertising of the 20th century / | 659.10973 T939a 1997 Advertising media sourcebook / |
Incluye bibliografía.
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.