Brand new China : advertising, media, and commercial culture / Jing Wang.
Tipo de material: TextoEditor: Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2008Descripción: xiii, 411 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0674026802
- 9780674026803
- 659.10951 W246b 2008
Contenidos:
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Libro | Biblioteca Central | Colección General | 659.10951 W246b 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002580938 |
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Incluye bibliografía.
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
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