Market opportunity analysis : text and cases / Robert E. Stevens ... [et al.].
Tipo de material: TextoEditor: New York : Best Business Books, c2006Descripción: xi, 263 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0789024187
- 9780789024183
- 658.83 M345a 2006
Contenidos:
I: Introduction to assessing business opportunities -- Assessing business opportunities: an overview -- Strategic management and planning -- II: External analysis -- Market demand analysis -- Competitive analysis -- III: Financial analysis -- Revenue and cost analysis -- Profitability analysis -- IV: Internal analysis -- Feasibility analysis: summary and action plan.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.83 M345a 2006 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002302358 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
658.83 M249m 2007 Marketing research : an applied orientation / | 658.83 M249m 2007 Marketing research : an applied orientation / | 658.83 M345 2006 Marketing metrics : 50+ metrics every executive should master / | 658.83 M345a 2006 Market opportunity analysis : text and cases / | 658.83 M478i 1999 Investigación de mercados contemporánea / | 658.83 M647m 2015 Marketing data science : modeling techniques in predictive analytics with R and Python / | 658.83 M966c 1995 Casos para el análisis de mercados e inversiones / |
´The first edition of this book, Market analysis: assessing your business opportunities (The Haworth Press, 1993), was authored by Robert E. Stevens, Philip K. Sherwood, and Paul Dunn´--T.p. verso.
Incluye bibliografía (p. 259).
I: Introduction to assessing business opportunities -- Assessing business opportunities: an overview -- Strategic management and planning -- II: External analysis -- Market demand analysis -- Competitive analysis -- III: Financial analysis -- Revenue and cost analysis -- Profitability analysis -- IV: Internal analysis -- Feasibility analysis: summary and action plan.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.