The virtual customer : a new paradigm for improving customer relations in libraries and information services ; Satellite Meeting São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 = O cliente virtual : um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e serviços de informação e bibliotecas ; Reunião Satélite São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 = L´usager virtuel : un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans les bibliothèques et services d´information ; Colloque Satellite, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 = El cliente virtual : un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de informacion y biblioteca ; Reunión Satélite São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 / edited by Sueli Mara Soares Pinto Ferreira and Réjean Savard.
Tipo de material:
- texto
- no mediado
- volumen
- 3598218451
- 021.2 V819 2005
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Libro | Biblioteca Central | Colección General | 021.2 V819 2005 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002104341 |
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International conference proceedings of a conference organized by the Management and Marketing Section of IFLA.
Incluye bibliografía.
7 Portuguese, 6 English, 6 French, 3 Spanish contributions; preface and summaries in Portuguese, English, French, and Spanish.
Issued by the International Federation of Library Associations and Institutions, The Hague, The Netherlands.
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