Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Multigrade schools : improving access in rural Africa? / Étienne Brunswic, Jean Valérien.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Fundamentals of educational planning ; 76Editor: Paris : UNESCO : International Institute for Educational Planning, 2004Descripción: 120 páginasTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 9280312421
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 370.96 B911m 2004
Resumen: This volume presents an overview of the role of multigrade and one-teacher classes in the history of primary schooling, noting the factors that determine their success or failure. It offers educational planners a coherent, flexible and realistic set of measures for increasing provision in rural areas, particularly in the French-speaking countries of sub-Saharan Africa.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 370.96 B911m 2004 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002078354
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

This volume presents an overview of the role of multigrade and one-teacher classes in the history of primary schooling, noting the factors that determine their success or failure. It offers educational planners a coherent, flexible and realistic set of measures for increasing provision in rural areas, particularly in the French-speaking countries of sub-Saharan Africa.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha