Multigrade schools : improving access in rural Africa? / Étienne Brunswic, Jean Valérien.
Tipo de material: TextoSeries Fundamentals of educational planning ; 76Editor: Paris : UNESCO : International Institute for Educational Planning, 2004Descripción: 120 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 9280312421
- 370.96 B911m 2004
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 370.96 B911m 2004 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002078354 |
Total de reservas: 0
Incluye bibliografía.
This volume presents an overview of the role of multigrade and one-teacher classes in the history of primary schooling, noting the factors that determine their success or failure. It offers educational planners a coherent, flexible and realistic set of measures for increasing provision in rural areas, particularly in the French-speaking countries of sub-Saharan Africa.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.