Higher profits through customer lock-in : a roadmap / Joachim Büschken.
Tipo de material: TextoEditor: Mason, Ohio : Thomson, c2004Descripción: viii, 199 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0324202652
- 658.812 B977h 2004
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.812 B977h 2004 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002039307 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
658.812 B879k 1996 Keeping score : using the right metrics to drive world-class performance / | 658.812 B925s 1995 Servicio a clientes / | 658.812 B964g 2002 Gestión de la relación con el cliente clave : una guía definitiva para administrar y mantener las grandes cuentas / | 658.812 B977h 2004 Higher profits through customer lock-in : a roadmap / | 658.812 B988c 2015 Customer relationship management : concepts and technologies / | 658.812 C337 2012 Case studies in service innovation / | 658.812 C456s 1996 Satisfacer primero a los clientes internos : guía práctica para una mayor satisfacción de los clientes externos e internos / |
Incluye bibliografía (p. 189-192)
Getting out of the customer satisfaction trap -- Customer lock-in in action -- The economics of switching costs : where´s the beef? -- Who wins the game? -- Changes to buying behavior -- The new approach to market segmentation -- Motivate and enable brand-specific learning -- Understand and seek contractual lock-in -- Loyalty rewards, but better beware! -- Innovate for technological lock-in -- Creating switching costs through the customer-supplier relationship -- Creating switching costs : a synopsis -- Differentiating the strategy -- Converting switching costs into price premiums -- Leveraging customer switching costs through new product development -- Dealer support for your lock-in strategy -- Addressing customers´ risk in communication -- Monitoring the contribution of customer lock-in -- Organizational imperatives for the customer lock-in strategy -- An outlook on lock-in strategy.
No hay comentarios en este titulo.