Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Commercializing new technologies : getting from mind to market / Vijay K. Jolly.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: Boston, Mass. : Harvard Business School Press, c1997Descripción: xxi, 410 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0875847609
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.575 J75c 1997
Contenidos:
From mind to market: the process of technology commercialization -- Imagining the dual (techno-market) insight to start commercialization -- Mobilizing interest and endorsement -- Incubating to define commercializability -- Mobilizing resources for demonstration -- Demostrating contextually in products and processes -- Mobilizing market constituents -- Promoting adoption -- Mobilizing complementary assets for delivery and optimizing returns -- Sustaining commercialization and realizing long-term value -- Closing the circle: speed, timing, and effectiveness --Implications for managing technological innovation within companies.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.575 J75c 1997 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002051716
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía (p. 379-392).

From mind to market: the process of technology commercialization -- Imagining the dual (techno-market) insight to start commercialization -- Mobilizing interest and endorsement -- Incubating to define commercializability -- Mobilizing resources for demonstration -- Demostrating contextually in products and processes -- Mobilizing market constituents -- Promoting adoption -- Mobilizing complementary assets for delivery and optimizing returns -- Sustaining commercialization and realizing long-term value -- Closing the circle: speed, timing, and effectiveness --Implications for managing technological innovation within companies.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha