Creating a customer-centered culture : leadership in quality, innovation, and speed / Robin L. Lawton.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: Milwaukee, Wis. : ASQC Quality Press, ©1993Descripción: xix, 177 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volúmen
- 0873891511
- 9780873891516
- 658.812 L425c 1993
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.812 L425c 1993 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 33409003116401 |
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Incluye bibliografía e índice
Many organizations have found it difficult to transfer the Voice of the Customer methods and technologies developed for manufacturing quality and apply them to knowledge and service work. This how-to guide makes it easier! Lawton challenges the traditional thinking about quality and service and provides approaches for integrating the two into a plan that works. Covers successfully applying formal quality management methods--from Taguchi, Deming, and others--to the service enterprise.
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