Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably / Thomas T. Nagle, Georg Müller.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Editor: New York : Routledge, 2018Edición: Sixth editionDescripción: xx, 331 páginas : ilustraciones ; 25 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin mediación
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 1138737518
  • 9781138737518
  • 113873750X
  • 9781138737501
  • 9781138607354
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.816  N149s 2018
Resumen: "Explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves. This edition features a new discussion on harnessing concepts from behavioral economics as well as a more streamlined "value cascade" structure to the topics."--cover.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.816 N149s 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) Recién adquirido 33409003120668
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 658.816 N149s 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) c. 2 Disponible 33409003198128
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía e índice.

"Explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves. This edition features a new discussion on harnessing concepts from behavioral economics as well as a more streamlined "value cascade" structure to the topics."--cover.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha