The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably / Thomas T. Nagle, Georg Müller.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: New York : Routledge, 2018Edición: Sixth editionDescripción: xx, 331 páginas : ilustraciones ; 25 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volumen
- 1138737518
- 9781138737518
- 113873750X
- 9781138737501
- 9781138607354
- 658.816 N149s 2018
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.816 N149s 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Recién adquirido | 33409003120668 | ||||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 658.816 N149s 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | 33409003198128 |
Total de reservas: 0
Incluye bibliografía e índice.
"Explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves. This edition features a new discussion on harnessing concepts from behavioral economics as well as a more streamlined "value cascade" structure to the topics."--cover.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.