Seizing the white space : business model innovation for growth and renewal / Mark W. Johnson.
Tipo de material:
- texto
- no mediado
- volumen
- 1422124819
- 9781422124819
- 658.4063 J66s 2010
Contenidos:
The white space and business model innovation -- The four-box business model framework -- The white space within : transforming existing markets -- The white space beyond : creating new markets -- The white space between : dealing with industry discontinuity -- Designing a new business model -- Implementing the model -- Overcoming incumbent challenges.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 658.4063 J66s 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Sala de Reserva | 33409002901753 |
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Incluye bibliografía (p. 179-190)
The white space and business model innovation -- The four-box business model framework -- The white space within : transforming existing markets -- The white space beyond : creating new markets -- The white space between : dealing with industry discontinuity -- Designing a new business model -- Implementing the model -- Overcoming incumbent challenges.
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