Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance / Paul W. Farris ... [et al.].
Tipo de material: TextoEditor: Upper Saddle River, N.J. : FT Press, c2010Edición: 2nd edDescripción: xv, 414 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0137058292
- 9780137058297
- L. M. 240 2010
Contenidos:
Introduction -- Share of hearts, minds, and markets -- Margins and profits -- Product and portfolio management -- Customer profitability -- Sales force and channel management -- Pricing strategy -- Promotion -- Advertising media and web metrics -- Marketing and finance -- The marketing metrics X-ray -- System of metrics.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | L. M. 240 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Sala de Reserva | 33409002892291 |
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Rev. ed. of: Marketing metrics : 50+ metrics every executive should master. 2006.
Includes bibliographical references and index.
Introduction -- Share of hearts, minds, and markets -- Margins and profits -- Product and portfolio management -- Customer profitability -- Sales force and channel management -- Pricing strategy -- Promotion -- Advertising media and web metrics -- Marketing and finance -- The marketing metrics X-ray -- System of metrics.
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