Creative strategy in advertising / Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler.
Tipo de material: TextoEditor: Boston, MA : Wadsworth/Cengage Learning, c2011Edición: 10th edDescripción: xv, 328 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 1439082707
- 9781439082706
- 659.132 D776c 2011
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002770901 | ||||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | Sala de reserva | 33409002958209 | |||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 3 | Disponible | Sala de reserva | 33409002965337 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Reserva Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
659.112 C172i 2010 Illustration on advertising = Ilustración publicitaria / | 659.132 D776c 2011 Creative strategy in advertising / | 659.132 D776c 2011 Creative strategy in advertising / | 659.132 D776c 2011 Creative strategy in advertising / | 659.132 F291c 2018 The copywriting bible : 100+ viral outlines to build your brand / | 659.134 Y67 2013 You are here : a new approach to signage and wayfinding / | 659.144 J37r 2011 Redes sociales para todos : su negocio en la Web 2.0 / |
Jewler´s name appears first on earlier editions.
Incluye bibliografía.
Creativity : unexpected but relevant selling messages -- Branding : identity and image strategy -- Diversity : targeting an ever-changing marketplace -- Uncovering insights : the basics for effective creative work -- Strategy : a road-map for the creative team -- ideas : the currency of the 21st century -- Words on paper : connecting to consumers´ hearts and minds -- Layouts : designing to communicate -- Radio : can you see what I´m saying? -- Television : the power of sight, sound, and motion -- Direct marketing : the convenience of shopping at home -- Integrated marketing communications : building strong relationships between the brand and the consumer -- The law and creativity : making sure your great idea is a good idea -- Client pitches : how to sell your ideas.
No hay comentarios en este titulo.