Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Creative strategy in advertising / Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: Boston, MA : Wadsworth/Cengage Learning, c2011Edición: 10th edDescripción: xv, 328 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 1439082707
  • 9781439082706
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.132 D776c 2011
Contenidos:
Creativity : unexpected but relevant selling messages -- Branding : identity and image strategy -- Diversity : targeting an ever-changing marketplace -- Uncovering insights : the basics for effective creative work -- Strategy : a road-map for the creative team -- ideas : the currency of the 21st century -- Words on paper : connecting to consumers´ hearts and minds -- Layouts : designing to communicate -- Radio : can you see what I´m saying? -- Television : the power of sight, sound, and motion -- Direct marketing : the convenience of shopping at home -- Integrated marketing communications : building strong relationships between the brand and the consumer -- The law and creativity : making sure your great idea is a good idea -- Client pitches : how to sell your ideas.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002770901
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) c. 2 Disponible Sala de reserva 33409002958209
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 659.132 D776c 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) c. 3 Disponible Sala de reserva 33409002965337
Total de reservas: 0

Jewler´s name appears first on earlier editions.

Incluye bibliografía.

Creativity : unexpected but relevant selling messages -- Branding : identity and image strategy -- Diversity : targeting an ever-changing marketplace -- Uncovering insights : the basics for effective creative work -- Strategy : a road-map for the creative team -- ideas : the currency of the 21st century -- Words on paper : connecting to consumers´ hearts and minds -- Layouts : designing to communicate -- Radio : can you see what I´m saying? -- Television : the power of sight, sound, and motion -- Direct marketing : the convenience of shopping at home -- Integrated marketing communications : building strong relationships between the brand and the consumer -- The law and creativity : making sure your great idea is a good idea -- Client pitches : how to sell your ideas.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha