Managing and marketing tourist destinations : strategies to gain a competitive edge / Metin Kozak and Seyhmus Baloglu.
Tipo de material: TextoSeries Routledge advances in tourism ; 21 | Routledge advances in tourism ; 21.Editor: New York : Routledge, 2011Descripción: xx, 242 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0415991714
- 9780415991711
- 338.4791 K88m 2011
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002772824 | ||||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | GEN | 33409002817348 | |||
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 3 | Disponible | GEN | 33409002966269 |
Incluye bibliografía.
Why destination competitiveness? Case study: Medical tourism destinations -- Destination competitiveness : an overview. Case study: Travel and tourism competitiveness index -- Determinants of destination competitiveness. Case study: Destination characteristics for medical travel competitiveness -- Destination-based management strategies. Case study: Managing human capital in tourism -- Destination-based total quality management. Case study: 2005 Universiade Summer Games as an example for D-TQM -- Destination benchmarking. Case study: T-MONA as an example for applied destination benchmarking -- Destination-based marketing strategies. Case study: Las Vegas--a diversified destination -- Destination branding. Case study: Branding destinations with unique selling propositions -- From traditional marketing to ´IT´ marketing. Case study: New Zealand--new media model.
No hay comentarios en este titulo.