Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Managing and marketing tourist destinations : strategies to gain a competitive edge / Metin Kozak and Seyhmus Baloglu.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Routledge advances in tourism ; 21 | Routledge advances in tourism ; 21.Editor: New York : Routledge, 2011Descripción: xx, 242 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0415991714
  • 9780415991711
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 338.4791 K88m 2011
Contenidos:
Why destination competitiveness? Case study: Medical tourism destinations -- Destination competitiveness : an overview. Case study: Travel and tourism competitiveness index -- Determinants of destination competitiveness. Case study: Destination characteristics for medical travel competitiveness -- Destination-based management strategies. Case study: Managing human capital in tourism -- Destination-based total quality management. Case study: 2005 Universiade Summer Games as an example for D-TQM -- Destination benchmarking. Case study: T-MONA as an example for applied destination benchmarking -- Destination-based marketing strategies. Case study: Las Vegas--a diversified destination -- Destination branding. Case study: Branding destinations with unique selling propositions -- From traditional marketing to ´IT´ marketing. Case study: New Zealand--new media model.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002772824
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) c. 2 Disponible GEN 33409002817348
Libro Biblioteca Central Colección General 338.4791 K88m 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) c. 3 Disponible GEN 33409002966269
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

Why destination competitiveness? Case study: Medical tourism destinations -- Destination competitiveness : an overview. Case study: Travel and tourism competitiveness index -- Determinants of destination competitiveness. Case study: Destination characteristics for medical travel competitiveness -- Destination-based management strategies. Case study: Managing human capital in tourism -- Destination-based total quality management. Case study: 2005 Universiade Summer Games as an example for D-TQM -- Destination benchmarking. Case study: T-MONA as an example for applied destination benchmarking -- Destination-based marketing strategies. Case study: Las Vegas--a diversified destination -- Destination branding. Case study: Branding destinations with unique selling propositions -- From traditional marketing to ´IT´ marketing. Case study: New Zealand--new media model.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha