Hispanic marketing : connecting with the new Latino consumer / Felipe Korzenny, Betty Ann Korzenny.
Tipo de material: TextoEditor: London ; New York : Routledge, 2012Edición: 2nd edDescripción: xxiv, 386 páginas : ilustraciones ; 23 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 1856177947
- 9781856177948
- 658.80089 K85ha 2012
Contenidos:
Cultural marketing : a new understanding -- The composition of the Hispanic/Latino market -- The Latino essence of ´Hispanic´ -- Language considerations in marketing to US Hispanics -- Enculturation, acculturation, and assimilation : a bicultural horizon -- Latino subjective culture : insights for positioning -- Culturally informed research among Latinos -- The U.S. Hispanic marketing industry -- The digital world of U.S. Latinos -- Latino consumers and the future of U.S marketing.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.80089 K85ha 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002766248 |
Total de reservas: 0
Incluye bibliografía.
Cultural marketing : a new understanding -- The composition of the Hispanic/Latino market -- The Latino essence of ´Hispanic´ -- Language considerations in marketing to US Hispanics -- Enculturation, acculturation, and assimilation : a bicultural horizon -- Latino subjective culture : insights for positioning -- Culturally informed research among Latinos -- The U.S. Hispanic marketing industry -- The digital world of U.S. Latinos -- Latino consumers and the future of U.S marketing.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.