Behind the screens [DVD] : Hollywood goes hypercommercial / producer, Matt Soar ; directors, Matt Soar, Susan Ericsson.
Tipo de material: PelículaEditor: Northampton, MA : Media Education Foundation, c2002Descripción: 1 DVD (37 min.) : sonido, a color ; 4 3/4 inTipo de contenido:- imagen móvil bidimensional
- video
- videodisco
- 1893521400
- 9781893521407
- 791.4561 B419a 2002
- Editor, Susan Ericsson ; música, Thom Monahan.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DVD | Biblioteca Central | Videoteca DVD | 791.4561 B419a 2002 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | AVDVD | 33409002684581 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Videoteca DVD Caja Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | ||||||
791.45 B985t 2003 Television critical methods and applications / | 791.45 D745m 2006 Los Miserables | 791.450232 T374 2003 The work of directors | 791.4561 B419a 2002 Behind the screens Hollywood goes hypercommercial / | 791.45652042 D771a 2007 Dreamworlds 3 desire, sex & power in music video / | 792.02 P965 2011 Prop fabrication for film with Rick Hilgner | 796.48 O53 2006 Olympia the complete original version / |
Special features include chapter selection, previews, and subtitle selection.
Videodisc release of a motion picture in 2000.
Product placement : advertising goes to the movies -- Making movies for marketers : cross promotions, merchandising & tie-ins -- Hijacking the movies : Hollywood in an age of conglomerates -- Limiting stories : making movies in a hypercommercial age.
Editor, Susan Ericsson ; música, Thom Monahan.
Interviewees, Robert W. McChesney, Janet Wasko, Mark Crispin Miller, Susan Douglas, Eileen Meehan, Jeremy Pikser.
Discusses the idea that mainstream, big-budget movies have become largely a vehicle for advertising and marketing.
DVD, Dolby digital, stereo.
En Inglés, con subtítulos en Inglés y Español.
No hay comentarios en este titulo.