Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Behind the screens [DVD] : Hollywood goes hypercommercial / producer, Matt Soar ; directors, Matt Soar, Susan Ericsson.

Colaborador(es): Tipo de material: PelículaPelículaEditor: Northampton, MA : Media Education Foundation, c2002Descripción: 1 DVD (37 min.) : sonido, a color ; 4 3/4 inTipo de contenido:
  • imagen móvil bidimensional
Tipo de medio:
  • video
Tipo de soporte:
  • videodisco
ISBN:
  • 1893521400
  • 9781893521407
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 791.4561 B419a 2002
Recursos en línea:
Contenidos:
Product placement : advertising goes to the movies -- Making movies for marketers : cross promotions, merchandising & tie-ins -- Hijacking the movies : Hollywood in an age of conglomerates -- Limiting stories : making movies in a hypercommercial age.
Créditos de producción:
  • Editor, Susan Ericsson ; música, Thom Monahan.
Interviewees, Robert W. McChesney, Janet Wasko, Mark Crispin Miller, Susan Douglas, Eileen Meehan, Jeremy Pikser.Resumen: Discusses the idea that mainstream, big-budget movies have become largely a vehicle for advertising and marketing.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
DVD Biblioteca Central Videoteca DVD 791.4561 B419a 2002 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible AVDVD 33409002684581
Total de reservas: 0

Special features include chapter selection, previews, and subtitle selection.

Videodisc release of a motion picture in 2000.

Product placement : advertising goes to the movies -- Making movies for marketers : cross promotions, merchandising & tie-ins -- Hijacking the movies : Hollywood in an age of conglomerates -- Limiting stories : making movies in a hypercommercial age.

Editor, Susan Ericsson ; música, Thom Monahan.

Interviewees, Robert W. McChesney, Janet Wasko, Mark Crispin Miller, Susan Douglas, Eileen Meehan, Jeremy Pikser.

Discusses the idea that mainstream, big-budget movies have become largely a vehicle for advertising and marketing.

DVD, Dolby digital, stereo.

En Inglés, con subtítulos en Inglés y Español.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha