Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Web copy that sells : the revolutionary formula for creating killer copy that grabs their attention and compels them to buy / Maria Veloso.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: New York, NY : American Management Association, c2009Edición: 2nd edDescripción: xxii, 314 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0814413048
  • 9780814413043
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.872 V443w 2009
Contenidos:
Getting started : the dynamics of web selling -- A simple blueprint for writing killer web copy -- Crafting your copy -- E-mail marketing : the Internet´s killer application -- Using psychology to motivate prospects to become purchasers -- The art of changing your prospects´ minds -- Increasing sales through the use of involvement devices -- Online marketing communications : it´s what you do after people visit your website that counts -- The special rules for web copywriting to the business-business (B2B) market -- Web copywriting in the age of Web 2.0 -- Last but not least : tying it all together.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.872 V443w 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002695009
Total de reservas: 0

Getting started : the dynamics of web selling -- A simple blueprint for writing killer web copy -- Crafting your copy -- E-mail marketing : the Internet´s killer application -- Using psychology to motivate prospects to become purchasers -- The art of changing your prospects´ minds -- Increasing sales through the use of involvement devices -- Online marketing communications : it´s what you do after people visit your website that counts -- The special rules for web copywriting to the business-business (B2B) market -- Web copywriting in the age of Web 2.0 -- Last but not least : tying it all together.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha