Communicating with the multicultural consumer : theoretical and practical perspectives / Barbara Mueller.
Tipo de material: TextoEditor: New York : Peter Lang, c2008Descripción: xxi, 328 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 082048119X
- 9780820481197
- 658.802 M946c 2008
Contenidos:
The growth of multicultural markets -- The multicultural consumer and the marketing mix -- The influence of culture on marketing and advertising to multicultural consumers -- Reaching Hispanic consumers -- Reaching African American consumers -- Reaching Asian American consumers -- Advertising agencies and multicultural consumers -- Ethics and social responsibility : selling to the multicultural consumer -- Epilogue.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.802 M946c 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002564262 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
658.802 M345 199- The marketing strategy portfolio. | 658.802 M817g 1998 Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / | 658.802 M817g 2005 Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / | 658.802 M946c 2008 Communicating with the multicultural consumer : theoretical and practical perspectives / | 658.802 M996s 1996 Segmentation and positioning for strategic marketing decisions / | 658.802 N691c 2001 Creating customer value through strategic marketing planning : a management approach / | 658.802 O91g 1998 Green marketing : opportunity for innovation / |
Incluye bibliografía.
The growth of multicultural markets -- The multicultural consumer and the marketing mix -- The influence of culture on marketing and advertising to multicultural consumers -- Reaching Hispanic consumers -- Reaching African American consumers -- Reaching Asian American consumers -- Advertising agencies and multicultural consumers -- Ethics and social responsibility : selling to the multicultural consumer -- Epilogue.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.