Music marketing : press, promotion, distribution, and retail / Mike King ; edited by Jonathan Feist.
Tipo de material: TextoEditor: Boston, MA : Berklee Press, 2009Descripción: vii, 211 páginas : ilustraciones, tablasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 087639098X
- 9780876390986
- 780.688 K53m 2009
Contenidos:
_ Setting the stage, merchandising, digital and physical retail and distribution, and online marketing. Creating a marketing plan that works ; Making money through merchandise sales ; How to sell your music online : digital retailers and distributors ; Traditional brick-and-mortar distributors ; Marketing to traditional retail ; Online, mobile, and video marketing -- Advertising considerations, marketing to press and radio, and making the most of your national tour. Avertising ; Publicity ; Radio promotion ; Making the most of a tour -- Putting it all together. Timing is everything!
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 780.688 K53m 2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002541153 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | ||||||
780.3 R191d 1989 Diccionario Harvard de música / | 780.3 S368d 1964 Diccionario Oxford de la música / | 780.4209 C931m 1999 La música popular en el siglo XX / | 780.688 K53m 2009 Music marketing : press, promotion, distribution, and retail / | 780.7 C317t 1983 Temas de cultura musical / | 780.7 C357t 1978 Temas de cultura musical / | 780.7 E77i 1999 Introducción a la música / |
_ Setting the stage, merchandising, digital and physical retail and distribution, and online marketing. Creating a marketing plan that works ; Making money through merchandise sales ; How to sell your music online : digital retailers and distributors ; Traditional brick-and-mortar distributors ; Marketing to traditional retail ; Online, mobile, and video marketing -- Advertising considerations, marketing to press and radio, and making the most of your national tour. Avertising ; Publicity ; Radio promotion ; Making the most of a tour -- Putting it all together. Timing is everything!
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.