Teaching first-year college students / Bette LaSere Erickson, Calvin B. Peters, Diane Weltner Strommer.
Tipo de material: TextoSeries The Jossey-Bass higher and adult education seriesEditor: San Francisco, CA : Jossey-Bass, c2006Edición: Rev. and expanded edDescripción: xx, 284 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0787964395
- 9780787964399
- 378.12 E68t 2006
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 378.12 E68t 2006 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Sala de Reserva | 33409002449787 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
378.12 C737 1977 Comparative perspectives on the academic profession / | 378.12 C951a 1976 Accent on learning / | 378.12 E59 2007 Enseñar en la universidad : experiencias y propuestas de docencia universitaria / | 378.12 E68t 2006 Teaching first-year college students / | 378.12 F499c 2003 Creating significant learning experiences : an integrated approach to designing college courses / | 378.12 G131t 1978 Toward faculty renewal / | 378.12 G147s 2003 Satisfacción laboral de los académicos mexicanos en una universidad estatal pública : la realidad institucional bajo la lente del profesorado / |
Rev. ed. of: Teaching college freshmen. 1991.
Includes bibliographical references (p. 265-274) and index.
First-year students in perspective -- Intellectual development in college -- Learning styles -- Knowing, understanding, thinking, and learning how to learn : the goals of first-year instruction -- Preparing a syllabus and meeting the first class -- Presenting and explaining -- Creating involvement in the classroom -- Encouraging active reading -- Supporting active study practices -- Trying transformed teaching -- Evaluating student learning -- Grading -- Creating inclusion in first-year classroom and curricula -- Teaching large classes -- Sustaining engagement outside class : office hours, advising, and first-year seminars -- Strengthening commitment to first-year instruction.
No hay comentarios en este titulo.