Sport promotion and sales management / Richard L. Irwin, William A. Sutton, Larry M. McCarthy.
Tipo de material: TextoEditor: Champaign, IL : Human Kinetics, c2008Edición: 2nd edDescripción: xi, 339 páginas : ilustraciones ; 29 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 073606477X
- 9780736064774
- 659.29796 I72s 2008
Contenidos:
Introduction to sport promotion and sales -- Theoretical foundations for effective sport promotion and sales -- Sport consumer incentivization -- Sport ticket sales staff training -- Sport ticket sales -- Customer service and retention -- Sport sponsorship fundamentals -- Sport sponsorship sales -- Sport sponsorship activation -- Promotional merits of sport licensing -- E-commerce as a promotional tool -- Sport brand communications -- Sport promotion and sales risk management.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 659.29796 I72s 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002399065 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Incluye bibliografía.
Introduction to sport promotion and sales -- Theoretical foundations for effective sport promotion and sales -- Sport consumer incentivization -- Sport ticket sales staff training -- Sport ticket sales -- Customer service and retention -- Sport sponsorship fundamentals -- Sport sponsorship sales -- Sport sponsorship activation -- Promotional merits of sport licensing -- E-commerce as a promotional tool -- Sport brand communications -- Sport promotion and sales risk management.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.