Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Sport promotion and sales management / Richard L. Irwin, William A. Sutton, Larry M. McCarthy.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: Champaign, IL : Human Kinetics, c2008Edición: 2nd edDescripción: xi, 339 páginas : ilustraciones ; 29 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 073606477X
  • 9780736064774
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.29796 I72s 2008
Contenidos:
Introduction to sport promotion and sales -- Theoretical foundations for effective sport promotion and sales -- Sport consumer incentivization -- Sport ticket sales staff training -- Sport ticket sales -- Customer service and retention -- Sport sponsorship fundamentals -- Sport sponsorship sales -- Sport sponsorship activation -- Promotional merits of sport licensing -- E-commerce as a promotional tool -- Sport brand communications -- Sport promotion and sales risk management.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Incluye bibliografía.

Introduction to sport promotion and sales -- Theoretical foundations for effective sport promotion and sales -- Sport consumer incentivization -- Sport ticket sales staff training -- Sport ticket sales -- Customer service and retention -- Sport sponsorship fundamentals -- Sport sponsorship sales -- Sport sponsorship activation -- Promotional merits of sport licensing -- E-commerce as a promotional tool -- Sport brand communications -- Sport promotion and sales risk management.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha