Detalles MARC
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
04874cam^a22005051a^4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
UDM01000138535 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
UDM |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20210531213755.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
111092s2010^^^^njua^^^^^^^^^^001^0^eng^^ |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
0470563362 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780470563366 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
UKM |
-- |
OEM |
-- |
CTN |
-- |
BTCTA |
-- |
YDXCP |
-- |
CDX |
-- |
EDK |
-- |
UN@ |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.872 |
Número de documento/Ítem |
C734t 2010 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
9 (RLIN) |
189705 |
Nombre de persona |
Comm, Joel, |
Término indicativo de función/relación |
autor |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Twitter power 2.0 : |
Resto del título |
how to dominate your market one tweet at a time / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Joel Comm ; [foreword by Anthony Robbins]. |
264 31 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Hoboken, NJ : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
J. Wiley, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
c2010. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xx, 268 páginas : |
Otras características físicas |
ilustraciones |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
texto |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre/término del tipo de medio |
no mediado |
Código del tipo de medio |
n |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre/término del tipo de soporte |
volumen |
Código del tipo de soporte |
nc |
Fuente |
rdacarrier |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Chapter 9: Leveraging The Power Of Twitter To Drive Behavior In Your Followers -- Driving followers to a web site -- Promoting a blog on Twitter -- Twitter as a resource for post ideas -- Driving followers to the mall -- Can you put affiliate links on Twitter? -- Driving followers to register -- Tracking results and testing strategies -- Tracking multiple tweets -- Making the most of Twitter´s trends -- Chapter 10: Quick Ways To Make Money On Twitter -- Earn with advertising on Twitter -- Offer specialized services -- Barter, buy, and sell your way to profit -- Chapter 11: Beyond Twitter_com: Third-Party Tools You Will Want To Know About -- SocialOomph -- Twitterrific -- Twhirl -- Twitterfeed -- Trendistic -- Twellow -- TweetBeep -- TwitterCounter -- TweetDeck -- TwitThis -- TweetAways -- HootSuite -- TwitPic -- Chapter 12: Building Powerful Solutions On Top Of The Twitter Platform -- So what is an API anyway? -- What can you do with Twitter´s API? Automating your Twitter experience -- Creating your Twitter app -- Chapter 13: Putting It All Together -- 30-day plan for dominating Twitter -- Chapter 14: Power Twitterers -- Conclusion -- Directory of Twitterers -- Other books by Joel Comm -- Index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Foreword -- Preface -- Introduction: What can Twitter do for you? -- Chapter 1: Introduction To The Social Media Landscape -- So what exactly is social media? -- Social media, so what? Why social media really is a big deal -- Different types of social media sites-content to suit every market -- Closer look at microblogging -- Introducing-Twitter! -- Chapter 2: What Is Twitter And Why Is It So Powerful? -- Twitter and its successes -- Power of Twitter´s immediate feedback -- Instant access to smart people 24/7 -- Chapter 3: Getting Started The Right Way On Twitter -- Signing up-does Twitter have the Web´s most friendly registration page? -- Who´s on Twitter? Your first followers! -- Create an inviting Twitter profile -- Choosing your Twitter picture -- Designing your Twitter profile -- Designing a commercial background image for Twitter -- Choosing the right colors -- Notices to notice -- Tweeting with your mobile phone -- Sending your very first tweet -- Becoming a follower --^ |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Tweet style-what to say when you´re building a brand to create value and how to say it -- Reinforce the core message -- Repetition, repetition, repetition -- Writing the tweets -- Win retweets -- Create hashtags and run hashtag chats -- |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Word about security -- Chapter 4: Building A Following On Twitter -- Quantity or quality: Choosing the type of following you want -- Quality: How to be intentional about creating your own network of experts -- Quantity: Seven killer strategies to reaching critical mass on Twitter -- Twitterank and page rank -- Chapter 5: Art Of The Tweet -- Tweet etiquette -- Benefits of following before Twittering -- How to join a conversation -- How to be interesting on Twitter -- How to drive behavior -- Chapter 6: Magic Of Connecting With Customers On Twitter -- Identifying problems and soliciting feedback -- Discovering your top fans, promoters, and Evangelists -- Your micro help desk -- Chapter 7: Leveraging Twitter For Team Communication -- Twitter for virtual team leaders -- Creating a Twitter account for a virtual team -- Building a team with Twitter -- Chapter 8: Using Twitter To Help Build Your Brand -- Create a story -- Portraying your brand with your profile --^ |
630 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
9 (RLIN) |
356757 |
Título uniforme |
Twitter (Recurso electrónico). |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
80313 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Mercadeo por internet. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
143704 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Redes sociales. |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Nombre del host |
_ |
Texto de enlace |
Tabla de contenido |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://catdir.loc.gov/catdir/enhancements/fy1013/2010455397-t.html">http://catdir.loc.gov/catdir/enhancements/fy1013/2010455397-t.html</a> |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Dewey Decimal Classification |
Tipo de ítem Koha |
Libro |
991 ## - Datos 991 |
Comité Biblio |
C0 |
Solicitante |
UN@ |
991 ## - Datos 991 |
Comité Biblio |
SDI |
997 ## - Datos de creación Aleph |
Clave catalogador |
HZ |
Año |
00 |
Fecha |
20140722 |
Base Aleph |
UDM01 |
Hora |
1027 |
998 ## - Fecha de modificacion Aleph |
Catalogador |
BATCH |
Año |
00 |
Fecha |
20140911 |
Base de datos Aleph |
UDM01 |
Hora |
0531 |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Administración |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Logistica y Manufactura |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Economía |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Sistemas y Calidad |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Psicología |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Administración y Proyectos |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Diseño Industrial |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Ciencias de la información |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Tecnologías Computacionales |
900 ## - COMITE BIBLOS |
Comité |
Contabilidad |