000 01168cam^a22003494a^4500
001 UDM01000111476
003 UDM
005 20210528113704.0
008 070510s2006^^^^cau^^^^^^b^^^^001^0^eng^^
020 _a0761928685
020 _a9780761928683
040 _aDLC
_cDLC
_dYDX
_dBAKER
_dUKM
_dIXA
_dIG#
_dNLGGC
_dBTCTA
_dYDXCP
_dUN@
082 0 4 _a375.001
_bH611u 2006
100 1 _9221099
_aHewitt, Thomas W,
_eautor
245 1 0 _aUnderstanding and shaping curriculum :
_bwhat we teach and why /
_cThomas W. Hewitt.
264 3 1 _aThousand Oaks, Calif. :
_bSage,
_cc2006.
300 _axxvi, 453 páginas
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _9319410
_aEducación.
_xCurrícula
_xFilosofía.
650 1 4 _92558
_aPlanificación curricular.
856 _a_
_yTabla de conteniso
_uhttp://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0517/2005024322.html
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aPSI
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1022
998 _aMLOPEZ
_b00
_c20150518
_lUDM01
_h1642
999 _c99971
_d99971
900 _aEDU