000 01375cam^a22004211a^4500
001 UDM01000106831
003 UDM
005 20210531125310.0
008 060512s2002^^^^maua^^^^r^^^^^001^0^eng^d
020 _a1584500492
_q(v.1)
020 _a1584500549
_q(v.2)
020 _a1584502339
_q(v.3)
040 _aDLC
_cDLC
_dC#P
_dUUC
_dOCLCQ
_dBAKER
_dUN@
082 0 4 _a006.93
_bG192 2002
245 1 0 _aGame programming GEMS /
_cedited by Mark DeLoura and Dante Treglia.
264 3 1 _aHingham MA :
_bCharles River Media,
_cc2002.
300 _a3v. :
_bilustraciones (algunas a color) +
_e3 CD-ROM.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
500 _av.1 y v.2 Game programming Gems / edited by Mark DeLoura. -- v.3 Game programming Gems / edited by Dante Treglia.
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _94320
_aGráficos por computador.
650 1 4 _988305
_aJuegos con computador
_xProgramación.
700 1 _9194550
_aDeLoura, Mark
_eeditor
700 1 _9288037
_aTreglia, Dante.
_eeditor
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aSDI
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1021
998 _aBATCH
_b00
_c20140911
_lUDM01
_h0514
999 _c95580
_d95580
900 _aANI
900 _aDSÑ
900 _aDTM
900 _aAYN
900 _aTC