000 | 01606nam a22003975i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9781800411197 | ||
003 | DE-B1597 | ||
005 | 20250114121455.0 | ||
006 | m|||||o||d|||||||| | ||
007 | cr || |||||||| | ||
008 | 240130t20212021xxk fo d z eng d | ||
020 | _a9781800411197 | ||
024 | 7 |
_a10.21832/9781800411197 _2doi |
|
035 | _a(DE-B1597)573844 | ||
035 | _a(OCoLC)1246235640 | ||
040 |
_aDE-B1597 _beng _cDE-B1597 _erda |
||
041 | 0 | _aeng | |
044 |
_axxk _cGB-BST |
||
100 | 1 |
_aThompson, Amy S., _eautor. _4aut _4http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut |
|
245 | 1 | 4 |
_aThe Role of Contexto in Language Teachers' Self Development and Motivation : _bPerspectives from Multilingual Settings / _cAmy S. Thompson. |
264 | 1 |
_aBristol ; _aBlue Ridge Summit : _bMultilingual Matters, _c[2021] |
|
300 | _a1 recurso en línea (184 páginas). | ||
336 |
_atexto _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_acomputadora _bc _2rdamedia |
||
338 |
_arecurso en línea _bcr _2rdacarrier |
||
347 |
_aarchivo de texto _bPDF _2rda |
||
490 | 0 |
_aPsychology of Language Learning and Teaching ; _v13 |
|
546 | _aEn inglés. | ||
588 | 0 | _aDescripción basada en recurso en línea; título tomado del título de la página del PDF(sitio web del editor, visto 30. Jan 2024) | |
650 | 0 |
_aEducación _9318534 |
|
650 | 0 |
_aLibro electrónico _9332961 |
|
776 | 0 |
_cprint _z9781800411180 |
|
856 | 4 | 0 | _uhttps://go.openathens.net/redirector/biblioteca.udem.edu.mx?url=https%3A%2F%2Fwww.degruyter.com%2Fisbn%2F9781978803305 |
942 |
_2ddc _cEB _n0 |
||
991 |
_a ESME _b Joan Stephanie Celis _c OT24-4 |
||
999 |
_c170041 _d170041 |