000 01606nam a22003975i 4500
001 9781800411197
003 DE-B1597
005 20250114121455.0
006 m|||||o||d||||||||
007 cr || ||||||||
008 240130t20212021xxk fo d z eng d
020 _a9781800411197
024 7 _a10.21832/9781800411197
_2doi
035 _a(DE-B1597)573844
035 _a(OCoLC)1246235640
040 _aDE-B1597
_beng
_cDE-B1597
_erda
041 0 _aeng
044 _axxk
_cGB-BST
100 1 _aThompson, Amy S.,
_eautor.
_4aut
_4http://id.loc.gov/vocabulary/relators/aut
245 1 4 _aThe Role of Contexto in Language Teachers' Self Development and Motivation :
_bPerspectives from Multilingual Settings /
_cAmy S. Thompson.
264 1 _aBristol ;
_aBlue Ridge Summit :
_bMultilingual Matters,
_c[2021]
300 _a1 recurso en línea (184 páginas).
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _acomputadora
_bc
_2rdamedia
338 _arecurso en línea
_bcr
_2rdacarrier
347 _aarchivo de texto
_bPDF
_2rda
490 0 _aPsychology of Language Learning and Teaching ;
_v13
546 _aEn inglés.
588 0 _aDescripción basada en recurso en línea; título tomado del título de la página del PDF(sitio web del editor, visto 30. Jan 2024)
650 0 _aEducación
_9318534
650 0 _aLibro electrónico
_9332961
776 0 _cprint
_z9781800411180
856 4 0 _uhttps://go.openathens.net/redirector/biblioteca.udem.edu.mx?url=https%3A%2F%2Fwww.degruyter.com%2Fisbn%2F9781978803305
942 _2ddc
_cEB
_n0
991 _a ESME
_b Joan Stephanie Celis
_c OT24-4
999 _c170041
_d170041