000 01623cam^a22004451a^4500
001 UDM01000137013
003 UDM
005 20210529153657.0
008 110518s2011^^^^nyua^^^^^^^^^^001^0^eng^^
020 _a71592067
020 _a9780071749107
082 0 4 _a371.3
_bC554d 2011
100 1 _970233
_aChristensen, Clayton M,
_eautor
245 1 0 _aDisrupting class :
_bhow disruptive innovation will change the way the world learns /
_cClayton M. Christensen, Michael B. Horn and Curtis W. Johnson.
264 3 1 _aNew York, NY :
_bMcGraw-Hill,
_cc2011.
300 _axiii, 256 páginas :
_bilustraciones
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _9319417
_aEducación.
_xEfectos de las innovaciones tecnológicas.
650 1 4 _910814
_aInnovaciones educativas.
650 1 4 _990098
_aInteligencia múltiple.
650 1 4 _91995
_aPsicología del aprendizaje.
700 1 _9222763
_aHorn, Michael B.
_eautor
700 1 _9226389
_aJohnson, Curtis W.
_eautor
740 0 _aHow disruptive innovation will change the way the world learns.
856 _a_
_yTabla de contenido
_uhttp://catdir.loc.gov/catdir/toc/fy0805/2008012220.html
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aMER
_bÁlvarez Milán, Agarzelim.
_cPR16
_dSEP
991 _aSDI
992 _aPS1115 Psicología del Aprendizaje
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1027
998 _aRGARZA
_b00
_c20160519
_lUDM01
_h1457
999 _c124933
_d124933
900 _aENF
900 _aEDU
900 _aPSI