000 01505cam^a2200373^a^4500
001 UDM01000136797
003 UDM
005 20200204201848.0
008 110530s2009^^^^ilu^^^^^^b^^^^001^0^eng^^
020 _a0838985130
_q(pbk. : alk. paper)
020 _a9780838985137
_q(pbk. : alk. paper)
040 _aDLC
_cDLC
_dYDX
_dMTG
_dCDX
_dBWX
_dUN@
082 0 4 _a028.70711
_bB927f 2009
100 1 _9180702
_aBudd, John M.,
_d1953- ,
_eautor
245 1 0 _aFraming library instruction /
_cby John Budd.
264 3 1 _aChicago :
_bAssociation of College and Research Libraries,
_c2009.
300 _av, 197 páginas
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
490 0 _aACRL publications in librarianship ;
_v61
504 _aIncluye bibliografía (p. 186-194).
505 0 _aA framework for instruction -- Beyond information literacy -- In the classroom -- Cognition and clear thinking -- A vision for learning -- Putting it all together.
650 1 4 _9330204
_aInformación de la alfabetazación
_xEnseñanza superior.
650 1 4 _9342164
_aPensamiento crítico.
_xEnseñanza superior.
650 1 4 _9348206
_aRecursos de información
_xEvaluación
_xEnseñanza superior.
830 0 _9569508
_aACRL publications in librarianship ;
_v61.
942 _2ddc
_cGEN
991 _aBC
991 _aC0
_bUN@
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1027
998 _aBATCH-UPD
_b00
_c20150424
_lUDM01
_h0716
999 _c124718
_d124718