000 01266cam^a22003854a^4500
001 UDM01000133098
003 UDM
005 20210529152225.0
008 101025s2002^^^^enk^^^^^^b^^^^001^0^eng^^
020 _a0415237602
_q(hbk)
020 _a9780415237604
_q(hbk)
040 _aDLC
_cDLC
_dUKM
_dC#P
_dBAKER
_dBTCTA
_dYDXCP
_dOCLNG
_dIG#
_dUBY
_dGEBAY
_dUN@
082 0 4 _a371.93
_bM471b 2002
100 1 _9243899
_aMaynard, Trisha,
_eautor
245 1 0 _aBoys and literacy :
_bexploring the issues /
_cTrisha Maynard.
264 3 1 _aLondon ;
_aNew York :
_bRoutledge/Falmer,
_c2002.
300 _ax, 160 páginas
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
490 0 _aLanguage and literacy in action series
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _9304747
_aArtes del lenguaje.
_xAspectos sociales
_zInglaterra.
650 1 4 _966316
_aMuchachos
_xEducación
_zInglaterra.
650 1 4 _9349050
_aRendimiento académico bajo.
_zInglaterra.
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aUF
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1026
998 _aBATCH-UPD
_b00
_c20150424
_lUDM01
_h0417
999 _c121039
_d121039
900 _aENF
900 _aEDU
900 _aPSI