000 01206cam^a2200361Ia^4500
001 UDM01000132293
003 UDM
005 20210531132607.0
008 100914s2010^^^^tnu^^^^^^b^^^^000^0^eng^d
020 _a0557277914
_q(pbk.)
020 _a9780557277919
_q(pbk.)
040 _aSFB
_beng
_cSFB
_dOUN
_dYDXCP
_dUN@
082 0 4 _a794.8
_bZ18L 2010
100 1 _9298426
_aZagal, José P,
_eautor
245 1 0 _aLudoliteracy :
_bdefining, understanding, and supporting games education /
_cby José P. Zagal.
264 3 1 _a[LaVergne, Tenn.] :
_bETC Press,
_c2010.
300 _a147 páginas
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _9319109
_aEducación superior.
_xEfectos de las innovaciones tecnológicas.
650 1 4 _9332061
_aJuegos con computador.
_xEstudio y enseñanza.
650 1 4 _9332062
_aJuegos con computador.
_xInvestigaciones.
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aSI
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1026
998 _aBATCH-UPD
_b00
_c20150424
_lUDM01
_h0246
999 _c120239
_d120239
900 _aANI
900 _aTC