000 01560cam^a2200397^a^4500
001 UDM01000125295
003 UDM
005 20210529231243.0
008 090611s2008^^^^caua^^^^^b^^^^001^0^eng^^
020 _a1412941806
_q(pbk. : acid-free paper)
020 _a9781412941808
_q(pbk. : acid-free paper)
040 _aDLC
_cDLC
_dBAKER
_dBTCTA
_dYDXCP
_dUKM
_dC#P
_dBWX
_dIXA
_dHNW
_dLMR
_dUN@
082 0 4 _a507.1
_bK26s 2008
100 1 _9228458
_aKeeley, Page,
_eautor
245 1 0 _aScience formative assessment :
_b75 practical strategies for linking assessment, instruction, and learning /
_cPage Keeley.
264 3 1 _aThousand Oaks, CA :
_bCorwin Press,
_cc2008.
300 _axiv, 233 páginas :
_bilustraciones
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _ano mediado
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
500 _aA joint publication with National Science Teachers Association.
504 _aIncluye bibliografía.
650 1 4 _938754
_aAnálisis del proceso de interacción en educación.
650 1 4 _967624
_aAptitud creadora en ciencia.
650 1 4 _986000
_aCiencia
_xEnseñanza
_xEvaluación.
710 2 _9150285
_aNational Science Teachers Association.
856 _a_
_yTabla de contenido
_uhttp://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0834/2007043276-t.html
942 _2ddc
_cGEN
991 _aC0
_bUN@
991 _aEDU
991 _aUFU
_aPR12
_a000285887, Reyes, Erik Danil.
997 _aHZ
_b00
_c20140722
_lUDM01
_h1025
998 _aBATCH
_b00
_c20140911
_lUDM01
_h0524
999 _c113565
_d113565
900 _aAYN