Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Beyond coping : meeting goals, visions, and challenges / Erica Frydenberg, ed.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: New York : Oxford University Press, 2002Descripción: xiii, 253 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 019850814X
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 155.24 B573 2002
Contenidos:
1. Beyond coping: some paradigms to consider -- 2. Tenacious goal pursuits and striving toward personal growth -- 3. Proactive coping and quality of life management -- 4. Alone together: comparing communal versus individualistic resil -- 6. Positive psychology and health: situational dependence and personal striving -- 7. Meeting challenges in a classroom context -- 8. Positive emotions in education -- 9. Adolescent well-being: building young people´s resources -- 10. Teaching students how to cope with adversity: the three Cs -- 11. Success and achievement: factors that contribute to positive outcomes -- 12. Concluding remarks: what it all means.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 155.24 B573 2002 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409001953185
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

1. Beyond coping: some paradigms to consider -- 2. Tenacious goal pursuits and striving toward personal growth -- 3. Proactive coping and quality of life management -- 4. Alone together: comparing communal versus individualistic resil -- 6. Positive psychology and health: situational dependence and personal striving -- 7. Meeting challenges in a classroom context -- 8. Positive emotions in education -- 9. Adolescent well-being: building young people´s resources -- 10. Teaching students how to cope with adversity: the three Cs -- 11. Success and achievement: factors that contribute to positive outcomes -- 12. Concluding remarks: what it all means.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha