Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Qualities of effective teachers / James H. Stronge.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development, c2002Descripción: xi, 129 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0871206633
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 371.102 S923q 2002
Contenidos:
I. What it means to be an effective teacher. 1. Prerequisites of effective teaching -- 2. The teacher as a person -- 3. Classroom management and organization -- 4. Organizing for instruction -- 5. Implementing instruction -- 6. Monitoring student progress and potential -- 7. Effective teaching, what does it mean? -- II. Teacher effectiveness, resources you can use. Teacher skills assessment checklists -- Teacher responsibilities and behaviors.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 371.102 S923q 2002 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409001954365
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

I. What it means to be an effective teacher. 1. Prerequisites of effective teaching -- 2. The teacher as a person -- 3. Classroom management and organization -- 4. Organizing for instruction -- 5. Implementing instruction -- 6. Monitoring student progress and potential -- 7. Effective teaching, what does it mean? -- II. Teacher effectiveness, resources you can use. Teacher skills assessment checklists -- Teacher responsibilities and behaviors.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha