Where´s the learning in service-learning? / Janet Eyler y Dwight E. Giles, Jr.
Tipo de material: TextoSeries The Jossey-Bass higher and adult education seriesEditor: San Francisco, CA. : Jossey-Bass, c1999Descripción: xxx, 315 páginasTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0787944831
- Where is the learning in service-learning?
- 378.1030973 E97w 1999
Contenidos:
1. Identifying the learning outcomes of service -- 2. Personal and interpersonal development -- 3. Understanding and applying knowledge -- 4. Engagement, curiosity, and reflective practice -- 5. Critical thinking -- 6. Perspective transformation -- 7. Citizenship -- 8. Program characteristics of effective service-learning -- 9. Strengthening the role of service in the college curriculum.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 378.1030973 E97w 1999 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409001952252 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
378.1030972 V455L 1999 Legislación sobre servicio social / | 378.1030972 V455L 1999 Legislación sobre servicio social / | 378.1030973 B932 2003 Building service learning partnerships / | 378.1030973 E97w 1999 Where´s the learning in service-learning? / | 378.1030973 S491 1996 Service-learning in higher education : concepts and practices / | 378.104 I61g 1996 Global civilization and cultual roots: bridging the grap - the place of international university cooperation = Civilisation globale et sources culturelles: Faire le lien - la place de la coopération universitaire internationale / | 378.104 K92i 1973 Interinstitutional cooperation in higher education : an analysis and critique / |
Incluye bibliografía.
1. Identifying the learning outcomes of service -- 2. Personal and interpersonal development -- 3. Understanding and applying knowledge -- 4. Engagement, curiosity, and reflective practice -- 5. Critical thinking -- 6. Perspective transformation -- 7. Citizenship -- 8. Program characteristics of effective service-learning -- 9. Strengthening the role of service in the college curriculum.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.