Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Implementing standards-based mathematics instruction : a casebook for professional development / Mary Kay Stein ... [et al.] ; foreword by Deborah Loewenberg Ball.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Ways of knowing in science seriesEditor: New York : Teachers College Press, c2000Descripción: xv, 146 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0807739073
  • 0807739081
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 510.712 I34 2000
Contenidos:
1. The mathematical tasks framework. Analyzing mathematics instructional tasks -- Using cognitively complex tasks in the classroom -- Learning from cases. 2. The cases. Linking fractions, decimals, and percents using an area model -- Multiplying fractions with pattern blocks -- Giving meaning to measures of central tendency -- Using algebra tiles to multiply monomials and binomials -- Organizing data -- Solving problems.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 510.712 I34 2000 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409001649163
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía (p. 137-139)

1. The mathematical tasks framework. Analyzing mathematics instructional tasks -- Using cognitively complex tasks in the classroom -- Learning from cases. 2. The cases. Linking fractions, decimals, and percents using an area model -- Multiplying fractions with pattern blocks -- Giving meaning to measures of central tendency -- Using algebra tiles to multiply monomials and binomials -- Organizing data -- Solving problems.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha