Strategic indicators for higher education : improving performance / Barbara E. Taylor, Joel W. Meyerson, William F. Massy.
Tipo de material: TextoEditor: Princeton, NJ : Peterson´s Guides, c1993Descripción: xvi, 152 páginas : ilustracionesTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 1560791799
- 378.73021 T238s 1993
Contenidos:
Introduction -- How to use this book -- The top indicators -- Financial capital -- Physical capital -- Information capital -- Human capital -- Additional indicators -- Notes on the survey -- Calculation of indicators.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 378.73021 T238s 1993 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409001522576 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | ||||||
378.73 U85 1992 Using Deming to improve quality in colleges and universities / | 378.73 W893h 1968 The higher learning in America : a reassessment / | 378.73 Z39c 2007 Campus crisis management : a comprehensive guide to planning, prevention, response, and recovery / | 378.73021 T238s 1993 Strategic indicators for higher education : improving performance / | 378.73025 A846 1988 Assessment programs and projects : a directory / | 378.7308997 B791n 1997 Native American Colleges : progress and prospects / | 378.744 H339g 1989? Graduate studies in the natural sciences / |
Introduction -- How to use this book -- The top indicators -- Financial capital -- Physical capital -- Information capital -- Human capital -- Additional indicators -- Notes on the survey -- Calculation of indicators.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.