Winning at new products : creating value through innovation / Robert G. Cooper.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: New York : Basic Books, 2017Fecha de copyright: ©2017Edición: Fifth edition; Revised and updatedDescripción: xiv, 431 páginas : ilustraciones ; 23 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volumen
- 0465093329
- 9780465093328
- 658.575 C778w 2017
Contenidos:
The innovation challenge -- Why new products win -- Drivers of success- why the best innovators excel -- The Stage-Gate® idea-to launch system -- Beyond Stage-Gate -- The Agile-Stage-Gate® hybrid model -- Discovery- the quest for breakthrough ideas -- Investing in the right projects- portfolio management -- Making the Gates work- Gates with teeth -- A product-innovation strategy for your business.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.575 C778w 2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 33409003128000 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Incluye bibliografía e índice.
The innovation challenge -- Why new products win -- Drivers of success- why the best innovators excel -- The Stage-Gate® idea-to launch system -- Beyond Stage-Gate -- The Agile-Stage-Gate® hybrid model -- Discovery- the quest for breakthrough ideas -- Investing in the right projects- portfolio management -- Making the Gates work- Gates with teeth -- A product-innovation strategy for your business.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.