Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Winning at new products : creating value through innovation / Robert G. Cooper.

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Editor: New York : Basic Books, 2017Fecha de copyright: ©2017Edición: Fifth edition; Revised and updatedDescripción: xiv, 431 páginas : ilustraciones ; 23 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin mediación
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0465093329
  • 9780465093328
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.575    C778w 2017
Contenidos:
The innovation challenge -- Why new products win -- Drivers of success- why the best innovators excel -- The Stage-Gate® idea-to launch system -- Beyond Stage-Gate -- The Agile-Stage-Gate® hybrid model -- Discovery- the quest for breakthrough ideas -- Investing in the right projects- portfolio management -- Making the Gates work- Gates with teeth -- A product-innovation strategy for your business.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Incluye bibliografía e índice.

The innovation challenge -- Why new products win -- Drivers of success- why the best innovators excel -- The Stage-Gate® idea-to launch system -- Beyond Stage-Gate -- The Agile-Stage-Gate® hybrid model -- Discovery- the quest for breakthrough ideas -- Investing in the right projects- portfolio management -- Making the Gates work- Gates with teeth -- A product-innovation strategy for your business.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha