Foundations and best practices in early childhood education : history, theories and approaches to learning / Lissanna Follari.
Tipo de material: TextoEditor: Boston : Pearson, 2015Edición: Third editionDescripción: xiv, 338 páginas : ilustraciones ; 25 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 013119190X
- 9780131191907
- 372.21 F667f 2015
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 372.21 F667f 2015 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002986408 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Reserva Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
372 M516 2010 Mejorar las escuelas : estrategias para la acción en México / | 372 S256a 2011- Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento / | 372 S256a 2011- Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento / | 372.21 F667f 2015 Foundations and best practices in early childhood education : history, theories and approaches to learning / | 372.21 L184a 2013 Las aulas de 0 a 3 años : su organización y funcionamiento | 372.21 T722h 2012 How children succeed : grit, curiosity, and the hidden power of character / | 372.218 P923 2012 Preescolar : actividades didácticas para la enseñanza / |
Incluye bibliografía e índice.
Introduction to the field of early childhood education -- Historical overview : people and beliefs that shaped the field -- Constructivist learning : building knowledge from within -- Multiple intelligences theory : applications in the early childhood classroom -- National Association for the Education of Young Children : defining best practices -- Early interventions : empowering change from within (Head Start and Early Head Start) -- The High/Scope Foundation : planning, implementing, and reviewing best practices -- The Project Approach : active inquiry in early childhood -- The schools of Reggio Emilia : a child´s world -- Montessori education : environment, materials, and methods -- Waldorf education : harmony and the whole child -- Bringing it all together : imagining and becoming.
No hay comentarios en este titulo.