Business ethics : concepts and cases / Manuel G. Velasquez.
Tipo de material: TextoEditor: Upper Saddle River, N.J. : Pearson, 2011Edición: Seventh editionDescripción: 496 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0205017665
- 9780205017669
- 174.4 V434b 2011
Contenidos:
Ethics and business -- Ethical principles in business -- The business system : government, markets, and international trade -- Ethics in the marketplace -- Ethics and the environment -- The ethics of consumer production and marketing -- The ethics of job discrimination -- Ethics and the employee.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 174.4 V434b 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Sala de reserva | 33409002922882 | ||||
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 174.4 V434b 2011 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | GEN | 33409002978116 |
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Incluye referencias bibliográficas.
Ethics and business -- Ethical principles in business -- The business system : government, markets, and international trade -- Ethics in the marketplace -- Ethics and the environment -- The ethics of consumer production and marketing -- The ethics of job discrimination -- Ethics and the employee.
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