The business model innovation factory : how to stay relevant when the world is changing / Saul Kaplan.
Tipo de material: TextoEditor: Hoboken, New Jersey : Wiley, c2012Descripción: xx, 212 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 1118149564
- 9781118149560
- How to stay relevant when the world is changing
- 658.4012 K17b 2012
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 658.4012 K17b 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Sala de Reserva | 33409002898140 | ||||
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 658.4012 K17b 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | GEN | 33409002922544 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Reserva Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
658.4012 H431 2011 HBR´s 10 must reads on strategy. | 658.4012 H676aa 2015 Administración estratégica : competitividad y globalización : conceptos y casos / | 658.4012 H676s 2013 Strategic management : competitiveness & globalization concepts and cases / | 658.4012 K17b 2012 The business model innovation factory : how to stay relevant when the world is changing / | 658.4012 K78e 2011 La empresa consciente : cómo construir valor a través de valores / | 658.4012 K78e 2014 La empresa consciente : cómo construir valor a través de valores / | 658.4012 L164p 2013 Playing to win : how strategy really works / |
Incluye índice.
I. What you have always done isn´t working anymore. 1. Don´t get Netflixed: your current business model isn´t going to last much longer -- 2. Business models 101: creating, delivering, and capturing value -- 3. Why organizations fail at business model innovation -- III. Connect, inspire, transform: 15 business model innovation principles. 4. Connect: business model innovation is a team sport -- 5. Inspire: we do what we are passionate about -- 6. Transform: incremental change isn´t working -- III. Creating a business model innovation factory -- 7. R&D for new business models -- 8. Leading and organizing a business model innovation factory -- 9. Experimenting with business models in the real world -- IV. Business models aren´t just for business -- 10. Nonprofits have business models too -- 11. R&D for new social systems -- 12. What´s your personal business model?
No hay comentarios en este titulo.