ZBrush digital sculpting human anatomy / Scott Spencer ; [with Eric Keller and Paul Gaboury].
Tipo de material: ArtículoSeries Serious skills | Serious skillsEditor: Indianapolis, Ind. : Wiley Pub., c2010Descripción: xvii, 397 páginas : ilustraciones (principalmente a color) ; 26 cm. + 1 DVD-ROM (4 3/4 in.)Tipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0470450266
- 9780470450260
- 006.69 S746z 2010
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Libro electrónico | Biblioteca Central | Libro Electrónico | 006.69 S746z 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Libro Electrónico | 33409002842791 | ||||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 006.69 S746z 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 33409002886970 | |||||
Reserva DVD | Biblioteca Central | Reserva Material Complementario | 006.69 S746z 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | dvd | Disponible | 33409002852501 | ||||
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 006.69 S746z 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | GEN | 33409002905499 | |||
Reserva DVD | Biblioteca Central | Reserva Material Complementario | 006.69 S746z 2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | dvd c. 2 | Disponible | Sala de reserva | 33409002853558 |
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006.686 A239c 2009 Adobe Creative Suite 4 design premium. | 006.686 G561v 2011 Vector basic training : a systematic creative process for building precision vector artwork / | 006.686 G561v 2011 Vector basic training : a systematic creative process for building precision vector artwork / | 006.69 S746z 2010 ZBrush digital sculpting human anatomy / | 006.69 S746z 2010 ZBrush digital sculpting human anatomy / | 006.693 S746z 2012 ZBrush creature design : creating dynamic concept imagery for film and games / | 006.696 D427ia 2010 Introducing Maya 2011 : autodesk official training guide / |
Disponible también en línea.
Incluye índice.
Blocking in the mesh -- Gesture and masses -- The head and neck -- The torso -- The arms -- The pelvis and legs -- Hands, feet, and figure finish -- Remeshing -- Texturing -- Creating a costume.
System requirements for accompanying computer disc: Pentium 4 or newer processor with optional multithreading or hyperthreading capabilities; 1024 MB RAM, preferably 2048 MB for working with multi-million-ply meshes; Microsoft Windows XP, 2000 or Vista; Internet connection; DVD-ROM drive; Apple QuickTime 7.0 or later. For Mac: Intel-based running Windows emulation software such as Boot Camp or Parallels; but, stability an issue with ZBrush plug-ins such as ZMapper.
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