Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Evil by design : interaction design to lead us into temptation / Chris Nodder.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: Indianapolis, IN : Wiley, c2013Descripción: xv, 303 páginas : ilustraciones a colorTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 1118422147
  • 9781118422144
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 006.7 N761e 2013
Resumen: Melds psychology, marketing, and the art of design to explain why we´re susceptible to certain persuasive techniques and designs. Discover how we´re wired for certain sales techniques, why we fall for them, and learn online design techniques you can use for good or evil. Explores more than sixty persuasive online design patterns and shows you how to replicate the same techniques on your own site. Groups chapters by the seven deadly sins.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 006.7 N761e 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002871576
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía (p. [269]-296).

Melds psychology, marketing, and the art of design to explain why we´re susceptible to certain persuasive techniques and designs. Discover how we´re wired for certain sales techniques, why we fall for them, and learn online design techniques you can use for good or evil. Explores more than sixty persuasive online design patterns and shows you how to replicate the same techniques on your own site. Groups chapters by the seven deadly sins.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha