Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

The crowdfunding revolution : how to raise venture capital using social media / by Kevin Lawton and Dan Marom.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: New York, NY : McGraw-Hill, c2013Descripción: xiv, 240 páginas : ilustracionesTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0071790454
  • 9780071790451
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.15224 L425c 2013
Contenidos:
I. The road here -- The rise of the crowd -- The decline of established financing -- The decline of outlier identification -- The emergence of early financing -- The rise of crowdfunding -- II. The crowdfunding campaign -- Benefits -- The artful ask -- The journey -- III. The road ahead -- Infrastructure and ecosystems -- Prediction markets and mining the collective IQ -- The intersection with crowdsourcing -- The new investment models -- Regulation and policy status -- Regulation and policy directions.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 658.15224 L425c 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002872756
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

I. The road here -- The rise of the crowd -- The decline of established financing -- The decline of outlier identification -- The emergence of early financing -- The rise of crowdfunding -- II. The crowdfunding campaign -- Benefits -- The artful ask -- The journey -- III. The road ahead -- Infrastructure and ecosystems -- Prediction markets and mining the collective IQ -- The intersection with crowdsourcing -- The new investment models -- Regulation and policy status -- Regulation and policy directions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha