Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Tourism, creativity and development / edited by Greg Richards and Julie Wilson.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Contemporary geographies of leisure, tourism and mobility ; 10 | Contemporary geographies of leisure, tourism, and mobility ; 10.Editor: London ; New York : Routledge, 2007Descripción: xxii, 323 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0203933699
  • 0415427568
  • 9780203933695
  • 9780415427562
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 338.4791 T727m 2007
Recursos en línea:
Contenidos:
1. Tourism development trajectories: from culture to creativity? / Greg Richards and Julie Wilson -- Pt. 1. Space, enclaves and clusters -- 2. Creativity and tourism in rural environments / Paul Cloke -- 3. From fantasy city to creative city / John Hannigan -- 4. Creative spaces, tourism and the city / Graeme Evans -- 5. Tourists, the creative class and distinctive areas in major cities: the roles of visitors and residents in developing new tourism areas / Robert Maitland -- Pt. 2. Building creative tourism supply -- 6. Creative tourism supply: creating culturally empathetic destinations / Richard Prentice and Vivien Andersen
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 338.4791 T727m 2007 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002832602
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía (p. [289]-318).

1. Tourism development trajectories: from culture to creativity? / Greg Richards and Julie Wilson -- Pt. 1. Space, enclaves and clusters -- 2. Creativity and tourism in rural environments / Paul Cloke -- 3. From fantasy city to creative city / John Hannigan -- 4. Creative spaces, tourism and the city / Graeme Evans -- 5. Tourists, the creative class and distinctive areas in major cities: the roles of visitors and residents in developing new tourism areas / Robert Maitland -- Pt. 2. Building creative tourism supply -- 6. Creative tourism supply: creating culturally empathetic destinations / Richard Prentice and Vivien Andersen

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha