Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Social media in travel, tourism and hospitality : theory, practice and cases / by Marianna Sigala, Evangelos Christou and Ulrike Gretzel.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries New directions in tourism analysis | New directions in tourism analysisEditor: Farnham, Surrey, Burlington, VT : Ashgate Pub., c2012Descripción: xxii, 316 páginas : ilustraciones ; 25 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 1409420914
  • 1409420922
  • 9781409420910
  • 9781409420927
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 338.4791 S574s 2012
Resumen: Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating the web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travelers, this book also examine the ways in which firms reengineer and implement their business models and operations.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Reserva Libro Biblioteca Central Reserva Colección General 338.4791 S574s 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002818767
Total de reservas: 0

Incluye bibliografía.

Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating the web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travelers, this book also examine the ways in which firms reengineer and implement their business models and operations.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha