The social customer : how brands can use social CRM to acquire, monetize, and retain fans, friends, and followers / Adam Metz.
Tipo de material: TextoEditor: New York : McGraw-Hill, c2012Descripción: xxii, 279 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0071759182
- 9780071759182
- 658.812 M596s 2012
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 658.812 M596s 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002807737 | ||||
Reserva Libro | Biblioteca Central | Reserva Colección General | 658.812 M596s 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c. 2 | Disponible | Sala de reserva | 33409002958845 |
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Incluye bibliografía.
The brand as a social object and the business case for social CRM -- The ´how´ and ´where´ of engagement and the four social customer scenarios -- Social customer relationship management -- Social customer insights and an introduction to the 23 use cases of social CRM -- Social marketing -- Social sales -- Social support -- Social innovation and product development -- Collaboration -- Seamless customer experience -- Metrics and rationale -- The methodology -- Social CRM strategy -- Misunderstandings and failures in social CRM -- The 98 percent customer management model -- Social customer analytics : how to tell if your team´s doing it right -- Work flows and escalation paths -- Social advertising, the social/mobile platform, and integration with retail -- The social customer and the law -- Consumer trust and ethics -- International feel.
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