Multicultural issues in school psychology / Bonnie K. Nastasi, editor.
Tipo de material: TextoEditor: Binghamton, NY : Haworth Press, c2006Descripción: xvi, 172 páginas : ilustraciones ; 22 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 0789034654
- 9780789034656
- 371.713 M961 2006
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 371.713 M961 2006 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002791097 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
371.71 S415g 2007 Global perspectives on teacher learning : improving policy and practice / | 371.713 C737 2005 Comprehensive handbook of multicultural school psychology / | 371.713 M647p 2006 Por tu propio bien raíces de la violencia en la educación del niño / | 371.713 M961 2006 Multicultural issues in school psychology / | 371.716 L697 2010 El libro blanco de la alimentación escolar | 371.716 R789d 2000 El desnutrido escolar : dificultades de aprendizaje en los niños de contextos de pobreza urbana / | 371.73 S594s 2016 School-centered interventions : evidence-based strategies for social, emotional, and academic success / |
´Multicultural issues in school psychology has been co-published simultaneously as Journal of Applied School Psychology, Volume 22, Number 2, 2006.´
Incluye bibliografía.
Multicultural issues in school psychology practice: introduction / Bonnie K. Nastasi -- Validating culture- and gender-specific constructs: a mixed-method approach to advance assessment procedures in cross-cultural settings / John H. Hitchcock ... [et al.] -- Using a participatory culture-specific intervention model to develop a peer victimization intervention / Kris Varjas ... [et al.] -- Targeting English language learners, tasks, and treatments in instructional consultation / Emilia C. Lopez -- Home-school partnerships with culturally diverse families: challenged and solutions for school personnel / Ena Vazquez-Nuttall, Chieh Li, Jason P. Kaplan -- Addressing cultural factors in development of system interventions / Chryse Hatzichristou, Aikaterini Lampropoulou, Konstantina Lykitsakou -- Multicultural issues in evidence-based interventions / Colette L. Ingraham, Evelyn R. Oka -- Multicultural issues in school psychology practice: a critical analysis / Samuel O. Ortiz.
No hay comentarios en este titulo.