Branding television / Catherine Johnson.
Tipo de material: TextoSeries Comedia | ComediaEditor: Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, c2012Descripción: xvii, 197 páginas ; 25 cmTipo de contenido:- texto
- no mediado
- volumen
- 041554842X
- 9780415548427
- 384.55068 J66b 2012
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Central | Colección General | 384.55068 J66b 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | GEN | 33409002772691 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
384.55 U55 1990 Understanding television / | 384.55 W869e 1992 Elogio del gran público : una teoría crítica de la televisión / | 384.55068 C712t 1990 Television : policy and culture / | 384.55068 J66b 2012 Branding television / | 384.55073 B658t 1998 This business of television / | 384.5509714 T269 1994 Le téléspectateur, glouton ou gourmet? : Québec, 1985-1989 / | 384.550973 L885t 2007 The television will be revolutionized / |
Incluye bibliografía.
Introduction: but television´s not soap!: approaching television branding -- Branding and the US television industry. Deregulation, differentiation, and niche targeting: the emergence of branding in the cable/satellite era -- From channel brands to service brands?: US television enters the digital era -- Branding and the UK television industry. Competition, fragmentation and commodification: the emergence of branding in the UK television industry -- The end of public service broadcasting?: branding Channel 4 and the BBC -- The texts and intertexts of branding. Of idents and interstitials: channel branding -- Longevity, transferability and multiplicity: programme brands -- What´s at stake in television branding?
No hay comentarios en este titulo.