Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

The entrepreneurship research challenge / Per Davidsson.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: Cheltenham : Edward Elgar, c2008Descripción: viii, 246 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • no mediado
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 1847202195
  • 9781847202192
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 338.04072 D253e 2008
Contenidos:
1. Introduction -- Pt. I. Defining and Describing the Entrepreneurship Phenomenon -- 2. The domain of entrepreneurship research: some suggestions -- 3. The types and contextual fit of entrepreneurial processes -- Pt. II. Research Design Issues -- 4. Strategies for dealing with heterogeneity in entrepreneurship research -- 5. Method issues in the study of venture start-up processes -- 6. Method challenges and opportunities in the psychological study of entrepreneurship -- Pt. III. Interpreting and Spreading the Results -- 7. Interpreting performance in research on independent entrepreneurship -- 8. What entrepreneurship research can do for business and policy practice.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Biblioteca Central Colección General 338.04072 D253e 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible GEN 33409002771255
Total de reservas: 0

Originally published: 2008.

Incluye bibliografía.

1. Introduction -- Pt. I. Defining and Describing the Entrepreneurship Phenomenon -- 2. The domain of entrepreneurship research: some suggestions -- 3. The types and contextual fit of entrepreneurial processes -- Pt. II. Research Design Issues -- 4. Strategies for dealing with heterogeneity in entrepreneurship research -- 5. Method issues in the study of venture start-up processes -- 6. Method challenges and opportunities in the psychological study of entrepreneurship -- Pt. III. Interpreting and Spreading the Results -- 7. Interpreting performance in research on independent entrepreneurship -- 8. What entrepreneurship research can do for business and policy practice.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha